Monday, May 2, 2011

hari ni ary yg aku seday sgt2...

smlm aku balek kmpung , sdare aku ckp asmadi meningal dunia ....
yaallah , aku degar , aku x percaya ...
aku x sngke die pergi ....
kejadian berlaku drpde die exsident bawk moto nk balek uma ...
time uh puase , 1 mngu sblom nk rye ....
die exsident , koma , selame 8 bulan ....
aku melawat die kat hospital , aku tgk keadaan die sedang koma ...
yaallah , aku kesian tgk die ...
hurm ... kat situ aku rse nk nges , tp aku tahan ....
hurm ....
da 8 bulan uh , die sadar  1 mngu ...
pastu dpt berita die da mniggal ...
yaallah , kenape owg yg aku syg pergi , dan x akan kembali ???
yaallah aku amat menyayangi die ....
aku x sngke die pergi ....
aku bnyak kenangan besame si die ...
hurm ...
tp ape bole buat ,,, aku hanye bole doakan die ...
hurm ....
yaallah aku x pecaye , aku x pecaye ....
aku ade bnyak tnde tnye yg aku nk tahu dry die ????
tp ..... hurm ....
yaallah sabar kan la hati aku ini , dan berikan la aku semangat ....
hurm ...

     I LOVE YOU !

No comments:

Post a Comment